پارک علم و فناوری

پارک علم و فناوری استان سمنان
00000000-0000-0000-0000-000000000000 true

مصاحبه‌ی صدا و سیما با دکتر سیدمحمد اسماعیل جلالی، رییس پارک علم و فناوری استان سمنان با موضوع معرفی برگزیدگان «هفتمین جشنواره جوان ایرانی، فکر ایرانی»
,
اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره
,
ثبت‌نام در جشنواره
1- فایل «فرم» (کلیک کنید) را دریافت کنید. 2- در تارنمای جشنواره «ثبت‌نام» کنید. 3- فایل فرم را از طریق ارسال تیکت به «دبیرخانه جشنواره» (کلیک کنید) ارسال نمایید.
,
تاریخ‌های مهم
,
آیین‌نامه
,
راهنمای استفاده از سامانه پشتیبانی
,
چرا استفاده از سامانه پشتیبانی برخط؟ مزایای این سامانه چیست؟
,
تیکت چیست؟
,
تفاوت تیکت در سامانه پشتیبانی با میزخدمت برخط (online)
,

جستجو   نمایش همه محتواها

نوع محتوا   


 
 مصاحبه‌ی صدا و سیما با دکتر سیدمحمد اسماعیل جلالی، رییس پارک علم و فناوری استان سمنان  با موضوع معرفی برگزیدگان «هفتمین جشنواره جوان ایرانی، فکر ایرانی» مصاحبه‌ی صدا و سیما با دکتر سیدمحمد اسماعیل جلالی، رییس پارک علم و فناوری استان سمنان با موضوع معرفی برگزیدگان «هفتمین جشنواره جوان ایرانی، فکر ایرانی»
زمان پخش: 27 فروردین 1395
آخرین ویرایش 1396/01/28 - 10:42
حسین دباغان
| نوشته حسین دباغان | گروه خبر | تاریخ ثبت 1396/01/28 - 10:13 | 200 بازدید | 0 نظر |
29
 اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره
آخرین ویرایش 1395/12/18 - 12:40
نرجس امیری
| نوشته نرجس امیری | گروه آرشیو مطالب | تاریخ ثبت 1395/12/18 - 11:13 | 578 بازدید | 0 نظر |
28
ثبت‌نام در جشنواره
آخرین ویرایش 1395/10/25 - 11:59
حسین دباغان
| نوشته حسین دباغان | گروه منو | تاریخ ثبت 1395/09/23 - 09:22 | 312 بازدید | 0 نظر |
23
تاریخ‌های مهم
آخرین ویرایش 1395/09/23 - 14:08
حسین دباغان
| نوشته حسین دباغان | گروه منو | تاریخ ثبت 1395/09/23 - 14:05 | 430 بازدید | 0 نظر |
26
آیین‌نامه
آخرین ویرایش 1395/09/23 - 14:01
حسین دباغان
| نوشته حسین دباغان | گروه آرشیو مطالب | تاریخ ثبت 1395/09/23 - 14:01 | 242 بازدید | 0 نظر |
25
راهنمای استفاده از سامانه پشتیبانی
  • ارسال تیکت
  • ارسال پاسخ به تیکت
  • و...
آخرین ویرایش 1394/10/06 - 14:50
حسین دباغان
| نوشته حسین دباغان | گروه سامانه پشتیبانی | تاریخ ثبت 1394/10/06 - 09:48 | 707 بازدید | 0 نظر |
-1003
چرا استفاده از سامانه پشتیبانی برخط؟ مزایای این سامانه چیست؟
از زمان تاسیس پایگاه های اطلاع رسانی روابط عمومی، پرسش های فراوانی از طرف کاربران در مورد چرایی استفاده از سامانه های برخط نظیر بخش ارسال نظر و پرسش و پاسخ تارنمای پارک، میزخدمت برخط، سامانه پشتیبانی و دیگر سامانه های برخط روابط عمومی از کارشناسان این واحد پرسیده شده است. روابط عمومی همگام با توسعه روابط عمومی الکترونیک و سامانه های برخط، نسبت به آموزش مخاطبان و کارکنان پارک در این مورد اقدام نموده است. در همین راستا، در ذیل به ذکر مواردی از مزایای استفاده از رایانامه به جای تماس تلفنی (برگرفته شده از تارنمای روزنامه دنیای اقتصاد) به عنوان مثالی از استفاده از سامانه های برخط اشاره خواهیم کرد.
آخرین ویرایش 1394/10/05 - 14:06
حسین دباغان
| نوشته حسین دباغان | گروه سامانه پشتیبانی | تاریخ ثبت 1393/08/05 - 13:25 | 703 بازدید | 0 نظر |
-1002
تیکت چیست؟
آخرین ویرایش 1394/10/05 - 14:04
حسین دباغان
| نوشته حسین دباغان | گروه سامانه پشتیبانی | تاریخ ثبت 1393/08/05 - 12:55 | 1230 بازدید | 0 نظر |
-1000
تفاوت تیکت در سامانه پشتیبانی با میزخدمت برخط (online)
آخرین ویرایش 1394/10/05 - 13:47
حسین دباغان
| نوشته حسین دباغان | گروه سامانه پشتیبانی | تاریخ ثبت 1393/08/04 - 13:47 | 651 بازدید | 0 نظر |
-1001

مصاحبه‌ی صدا و سیما با دکتر سیدمحمد اسماعیل جلالی، رییس پارک علم و فناوری استان سمنان با موضوع معرفی برگزیدگان «هفتمین جشنواره جوان ایرانی، فکر ایرانی»

اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره

تاریخ‌های مهم

آیین‌نامه

ثبت‌نام در جشنواره

تیکت چیست؟

تفاوت تیکت در سامانه پشتیبانی با میزخدمت برخط (online)

چرا استفاده از سامانه پشتیبانی برخط؟ مزایای این سامانه چیست؟

راهنمای استفاده از سامانه پشتیبانی