پارک علم و فناوری

پارک علم و فناوری استان سمنان

کلیه تیکت‌های سامانه پشتیبانی قابل پیگیری بوده و در سامانه ثبت می‌شود. علاوه بر این کاربران قادر خواهند بود فایل‌های مدنظر خود را به تیکت پیوست کرده و به کارشناس مربوطه ارسال نمایند. همچنین پاسخگویی چند کارشناس به تیکت امکان پذیر است.

میزخدمت برخط زیرمجموعه‌ای از سامانه پشتیبانی بوده و تنها برای پاسخگویی به پرسش‌های کوتاه و یا کمک به کاربر برای پیدا کردن مطالب مورد نظر خود بر روی تارنمای پارک تعبیه شده است. کارشناسان میزخدمت برخط محدودتر بوده و گفتگوهای صورت گرفته بین کاربر و کارشناس ثبت نخواهد شد.

| نوشته حسین دباغان | تاریخ ثبت 1393/08/04 - 13:47 | گروه سامانه پشتیبانی | آخرین ویرایش 1394/10/05 - 13:47 | 0 نظر | 798 بازدید |
0 نظر
آخرین نظر: ندارد
نظر شما
نام
*
رایانامه
*
توضیح
*
 
 
Waiting در حال انجام عملیات...
تفاوت تیکت در سامانه پشتیبانی با میزخدمت برخط (online)

مصاحبه‌ی صدا و سیما با دکتر سیدمحمد اسماعیل جلالی، رییس پارک علم و فناوری استان سمنان با موضوع معرفی برگزیدگان «هفتمین جشنواره جوان ایرانی، فکر ایرانی»

اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره

تاریخ‌های مهم

آیین‌نامه

ثبت‌نام در جشنواره

تیکت چیست؟

تفاوت تیکت در سامانه پشتیبانی با میزخدمت برخط (online)

چرا استفاده از سامانه پشتیبانی برخط؟ مزایای این سامانه چیست؟

راهنمای استفاده از سامانه پشتیبانی